Lost in thoughts

好きなうたとその和訳置き場

The Kills - Black Balloon

Elevator straight into my skull
The escalator rises as it falls
I swear our jet is crashing in my mind
You can hold on but I wouldn't waste your time

脳天へまっすぐエレベーター

上っては真っ逆さまにエスカレーター

飛行機は心で追突してる

耐えてもいいけど 時間を無駄にさせるつもりもない

 

Farewell my black balloon
Farewell my black balloon

わたしの黒い風船にお別れ

わたしの黒い風船にお別れ

 

I've stood in a thousand street scenes
Just around the corner from you
On the edge of a dream that you have
Has anybody ever told you it's not coming true

幾千の往来に立ちつくしてきた

きみのとこまでほんの少しの場所

夢の端っこ

叶いっこないって、もう誰かに言われた?

 

Farewell my black balloon
Farewell my black balloon
The weather had its way with you

わたしの黒い風船にお別れ

わたしの黒い風船にお別れ

天気はきみの味方だった

 

-------------------

Elevator straight into my skullってフレーズいいよなっていう