Lost in thoughts

好きなうたとその和訳置き場

BØRNS - Sweet Dreams


BØRNS - Sweet Dreams (Audio)

Hearts in a cage
Hearts in a cage
You, you flipped the page
And slipped away
Never thought that you were
Someone to say things that you didn't mean

心は檻の中
心は檻の中
きみがページをめくったから
飛ばされてしまった
そうやって 思っても無いことを
言うようなやつだったんだね


You didn't even call to wish me sweet dreams
Really thought we made a sweet team
But don't cry
Consider this a lullaby
Bye and sweet dreams

おやすみの電話もくれなかったよね
仲良しだと思ったのに
でも泣かない
これをお別れの子守歌にしよう
おやすみ 良い夢を


Ticking clocks on the wall
Waiting for your call
But that cuckoo bird
Won't sing at all
Never thought that you would
Take everything we had and loved and leave

時計の音
電話が鳴るのを待ってる
けどカッコウは鳴きそうに無い
そうやって 全部かっさらって
逃げちゃうようなやつだったんだね

You didn't even call to wish me sweet dreams
Really thought we made a sweet team
But don't cry
Can't you see that you're a love of mine?

おやすみの電話もくれなかったよね
仲良しだと思ったのに
でも泣かない
きみは僕の愛そのものだったよ?


Sweet dreams
Always thought you were the sweetest thing
But don't cry
Consider this a lullaby
Bye and sweet dreams
Sweet dreams
Sweet dreams
Oh, sweet dreams

おやすみ
いつもきみがいちばんと思ってた
でも泣かない
これをお別れの子守歌にしよう
おやすみ 
おやすみ
ああ、良い夢を

                                              • -

"You didn't even call to wish me sweet dreams"って歌詞よすぎない?