Lost in thoughts

好きなうたとその和訳置き場

The Checks - Candyman Shimmer



Candyman shimmer
Candyman turn
Look at the sun
It's in a honey jar

キャンディーマンはきらめく

キャンディーマンは振り向いて

太陽の方を見る

それは蜂蜜瓶の中

We spin for the people
We spin for the people

みんなのために回る

みんなのために回るんだ

 

The highway is in my
Blue over coat
Blue turtle neck
Pulled way above my blue eyes

高速道路はぼくの青いコートの上

青いタートルネック

ぼくの青い目のもっと上まで引っ張られてる

 

We spin for the people
We spin for the people

Oh oh yeah i shimmer
I shimmer 

みんなのために回る

みんなのために回るんだ

そう、ぼくはきらめく

きらめく

 

Shimmer in the rain

雨の中できらめく

 

The car is on fire
With evergreen ghosts
The dreams i had
When i hit the coast

車は燃え盛る

朽ちることないお化けと共に

海へ向かったときに夢見たこと

 

We spin for the people
We spin for the people

みんなのために回る

みんなのために回るんだ

 

Shimmer in the rain

雨の中できらめく

 

We are heading into the stars tonight
It's alright
We are heading into the storm tonight
It's alright

今夜僕らは星へと出発する

だいじょうぶ

僕らは嵐へと出発する

だいじょうぶ