Lost in thoughts

好きなうたとその和訳置き場

Sports - You Are The Right One 和訳

 



You were the right way
I was just waiting ' for you to look at me
Is there a wrong time
Baby, I'm guessing
Just let me know

きみこそが正解だった

きみがこっちをみてくれるのを待ってたんだよ

よくないタイミングなんてあるの?

多分そうなのかな

教えてよ

 

Well, it's been a long time
Since you've been lonely
So what will I do
You are the right one
And I'm just the boy who is looking at you

ひさしぶりだね

きみが独りでいるのは

さあ、どうしようか

きみこそがふさわしい

そしてぼくは ただ見つめているだけ

 

Peut-être une prochaine fois, au détour d'un bar

次はもしかしたら バーの片隅で合うかもね


So what will I do

さあ、ぼくはどうしようか


Avec quatre grammes dans l'sang
À plus mec, bonne soirée

血中濃度は4グラム

またね、ごきげんよう

 

I tried the wrong way
I was just guessing, biding my time
You are the only one I can picture by my side

間違った道も試したんだ

たぶん、僕は待ってたんだ

だって 隣にいるのを想像できるのは

きみだけだから