Lost in thoughts

好きなうたとその和訳置き場

Triathalon - Courtside



Something got me on, must be in the city
Feelings got me wrong but living isn’t easy

何かが僕を駆り立てる、街に行かなきゃ

感情に任せると間違うけど 生きるのも簡単じゃないから

 


Some people like to talk, but they don’t listen
What’s the point of thought, if you ain’t tripping?
Feelings all I got, so wait a minute
Can I get my point across? just let me finish

よく喋る人もいる でも彼らは聞いちゃいない

自分は正常ってなら 結局何が言いたいのさ

色々思うところはあるから ちょっと待ってよ

僕の論理を通させてくれないか

 

I’m working late nights
Coming home high at the same time
Hit the studio at the waste side
Feelings all closed but they still mine

夜遅くまで残業して

ハイになって帰宅する

外れのスタジオに向かえば

心は閉ざされていても、それでも自分のものなんだ

Something got me on, must be in the city
Feelings got me wrong but living isn’t easy

何かが僕を駆り立てる、街に行かなきゃ

感情に任せると間違うけど 生きるのも簡単じゃないから

 

Somethings got to change
I’ve been making waves
I’ve been working days
I’ve been chilling courtside
Trying to change the game
Trying to keep my name
Let my feelings fade
Sick of working part time

何かが変わらなきゃいけない

ずっと波を立ててきた

毎日仕事してきたんだ

コートサイドで休んでは

戦局を変えようとしてきた

名を残そうとしては

落ち込んでいた

もうアルバイトにはうんざりだったから

 

Something got me on, must be in the city
Feelings got me wrong but living isn’t easy

何かが僕を駆り立てる、街に行かなきゃ

感情に任せると間違うけど 生きるのも簡単じゃないから